Home 2 – Recent Articles

• Możliwość komentowania Home 2 – Recent Articles została wyłączona

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE
  • 15 kwietnia 2022

Szanowni Państwo, Na czas zbliżających się Świąt życzymy optymizmu i wytchnienia od codziennych zmartwień. Spokojnego, spędzonego w rodzinnej atmosferze czasu. Radca prawny Agnieszka Przybylska-Wińska wraz z Zespołem.

CO ZROBIĆ, GDY DEWELOPER OPÓŹNIA SIĘ Z WYKONANIEM UMOWY?
  • 8 marca 2022

Dla nabywców nowego lokalu lub domu mieszkalnego zwykle najistotniejsze jest, by wybrać nieruchomość spełniającą ich oczekiwania i zapłacić jak najkorzystniejszą cenę. Osoby bardziej świadome prawnie decydują się na analizę umowy deweloperskiej przed jej podpisaniem. Jednak zawarcie umowy deweloperskiej nie zawsze...

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE
  • 22 grudnia 2021

Szanowni Państwo, Na nadchodzące Święta życzymy Państwu spokoju, radości i przeżywania pięknych chwil w rodzinnej atmosferze, a w Nowym Roku realizacji wszystkich planów i przede wszystkim zdrowia. Radca prawny Agnieszka Przybylska-Wińska wraz z Zespołem.